Shop Mobile More Submit  Join Login
Why Gordie loves the holidays~ by MissPomp Why Gordie loves the holidays~ by MissPomp
*Doesn't even care freshly brewed hot cocoa is all over his hands* =///u///=

((LOL I drew his reaction cuz... well, why not?? >u<))

Carmel (c) :iconaskcarmelapple:
Add a Comment:
 
:iconmechatrain150:
mechatrain150 Featured By Owner Dec 11, 2014  Student Traditional Artist
OMG XD tha hotness!!!!!!
Reply
:iconasksabertooth:
AskSabertooth Featured By Owner Dec 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ermergerd, to funny!! :iconawwyeahplz:
Reply
:iconaskprinceanarchy:
AskPrinceAnarchy Featured By Owner Dec 21, 2012
(gordie's present is fine, and he deserves it. plus that reaction is priceless)
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 22, 2012
lol thanks xD
Reply
:iconthegreatwarrior:
TheGreatWarrior Featured By Owner Dec 21, 2012  Student General Artist
((This is the reaction I was hoping for XD))
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 22, 2012
pfft XD
Reply
:iconsharkmate:
SharkMate Featured By Owner Dec 21, 2012
( LOL i gotta draw rico's still )
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 21, 2012
lolomgdoitXD
Reply
:iconpurplebunny100:
purplebunny100 Featured By Owner Dec 21, 2012
Aaaaw how cute wnd ouch that must hurt
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 21, 2012
lol yup it did XD
Reply
:iconpurplebunny100:
purplebunny100 Featured By Owner Dec 21, 2012
Heehee but i think he will enjoy that cookie
Reply
:iconladybugnoodles:
LadyBugNoodles Featured By Owner Dec 21, 2012
PFFFFFTTTTTT!!! I can't stop laughing at this! xDD))
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 21, 2012
LOL XD
Reply
:iconprincessbutterflyask:
((haha that's gotta hurt ^w^'))
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 21, 2012
mmhm~ UvU
Reply
:iconprincessbutterflyask:
^w^
Reply
:iconask-theelves:
Ask-TheElves Featured By Owner Dec 21, 2012
(( Aha oh gordie... really loving the holidays now!))
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 21, 2012
he always was a holiday man UvU
Reply
:iconask-theelves:
Ask-TheElves Featured By Owner Dec 21, 2012
I have a feeling he likes em even more now~ -3-))
Reply
:iconthe-bloody-bishop:
The-Bloody-Bishop Featured By Owner Dec 21, 2012  Student Writer
Who cares about first degree burns anyways?
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 21, 2012
exactly!
Reply
:iconaskdestroyer:
AskDestroyer Featured By Owner Dec 21, 2012
gordie no wasting good cocoa!!!))
Reply
:iconaskcarmelapple:
AskCarmelApple Featured By Owner Dec 21, 2012
( lol hes such a happy pumpkin man...with coca everywhere lol ))
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 21, 2012
a very happy pumpkin man U3U
Reply
:iconaskcarmelapple:
AskCarmelApple Featured By Owner Dec 21, 2012
( ohohoh can you blame him ;3 ))
Reply
:iconanadminnamedpaul:
AnAdminNamedPaul Featured By Owner Dec 21, 2012
Herbie: pats his back* easy big bear, savor the Christmas cookie~ :iconsothereplz:
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 21, 2012
Gordie: =///u///=
Reply
:iconanadminnamedpaul:
AnAdminNamedPaul Featured By Owner Dec 21, 2012
Herbie: and then, when you savor it enough...eat it~!
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 21, 2012
Gordie: O///H///O *suddenly nose bleed and faints*
Reply
:iconanadminnamedpaul:
AnAdminNamedPaul Featured By Owner Dec 21, 2012
herbie: o,o...nudges him* yo! ...leans and starts nibbling on his finger*
Reply
:iconmisspomp:
MissPomp Featured By Owner Dec 22, 2012
Gordie: *sits up and pulls his hand back* owowowowow!! H-Herbie!! Th' pomp!! =3=
Reply
:iconanadminnamedpaul:
AnAdminNamedPaul Featured By Owner Dec 24, 2012
Herbie: jerks away* WHOA! BANANA-PANTS IS ALIVE! I-I mean uh...oh, yer alive! *nervous giggle* I wasn't...uh...thought you were fertilizer by then... T3T
Reply
:iconask-phoenixthewitch:
Ask-PhoenixTheWitch Featured By Owner Dec 21, 2012  Student General Artist
Heheh he's really getting into the Christmas spirt, and I'm sure he's going to give back a present to his dear (smexy) wifey XD))
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 576 × 3460




Details

Submitted on
December 21, 2012
Image Size
772 KB
Resolution
576×3460
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,947
Favourites
107 (who?)
Comments
33
Downloads
3
×